måndag 5 april 2010

Köpenhamns flygplats

Nu sitter jag på Köpenhamns flygplats och väntar på mitt plan, jag älskar flygplatsatmosfären, alla är på väg någonstans och fulla av förväntan. Mitt plan går om en dryg timme så jag köpte mig lite Internettid istället för den obligatoriska Starbuckslatten, orkar inte med den idag.

Jag har haft en riktigt trevlig påsk med alltifrån filmkväll till fika, släktkalas och shopping. Gjorde lite sista-minuten-shopping idag med min vapendragare Makkan, Weekday finns ju inte i Linköping så det är bäst att passa på när man väl är nere "på kontinenten". Gårdagen spenderades med stora delar av släkten så det blev påskmiddag och lite presentutdelning till underskriven. Jag fick bland annat en väldigt intressant bok som jag ska börja sätta tänderna i på flyget nu i kväll. Om jag inte somnar, det är jobbigt att resa land och rike runt. Idag fick jag vuxenpoäng genom att ha

Åh nu kom det en glad kines och satte sig med en öl bredvid mig, lite orientaliskt sällskap är aldrig fel. Dessutom är här en dans soldat med FN-märke på skjortan, undrar om han skall till Irak.. Helt plötsligt är Linköping inte lika glamouröst längre..

Inga kommentarer: