söndag 21 mars 2010

Thank heaven for taxes

Sitter på stadsbiblioteket nu och gratissurfar eftersom Tre var tvungna att lämna in mitt modem på service i två veckor och inte hade lånemodem sitter jag nu utan Internet i två veckor. Tror ni jag var upprörd när jag ringde kundtjänst igår? Jag totalvägrar betala de två kommande fakturorna, någon sorts kompensation ska jag få för att vara virtuellt handikappad i två veckor.

Strax ska jag pila hem till Emilia och göra lite logistik innan jag förbereder mig för sängen, typ. Ska upp klockan 04:00 imorgon för att ta tåget till Norrköpings flygplats. Planet till Visby avgår 06:50 så det kräver att man ikläder sig rollen som early bird. Jag ska alltså medverka vid Gotlands Framtidsdagar för att promota Linköpings Universitet. Kommer hem imorgon kväll och spår att jag kommer att vara duktigt trött då. Jag får se om jag kanske kan mobilblogga från Gotland, mitt första blogginlägg från en ö, historia skall skrivas.

1 kommentar:

Louise sa...

Du! Du vet att 3 även finns i Gränden va (alltså gamla Leo gallerian)..? Tänkte om du vill se om de har ett fungerbart modem där om de inte hade i Tornby tills de fixar ditt../ Tips från coachen