tisdag 9 mars 2010

Tack Halebop

Jag verkar ha god hand med telefonbolag, jag lyckades kreditera min 500€ faktura från orange i Frankrike och därtill få "skadestånd" på sammanlagt 15€. Idag kontaktade jag Halebops support eftersom de fakturerat mig för ett MMS som jag skickade i februari. Bakgrunden var att jag skulle skicka gratis MMS och de hade alltså debiterat mig. Det rörde sig om 1,99 kronor och det är ju ingenting i sammanhanget, men jag blev ändå lite lack på att de smsar mig om att jag har gratis MMS och sedan debiterar mig för det. Så jag tänkte mest kontrollera om det i framtiden är så att man inte ska lita på deras sms. Jag säger det igen, jag har blivit en surgubbe. Hursomhelst svarade de på mitt mail inom tio minuter (stort kudos!) och sedan lade de in en kreditering på 50 kronor på min nästa faktura. Det lönar sig att vara en surgubbe ibland.

Tack Halebop, ni slår både Tre och Telenor med hästlängder!

Inga kommentarer: