tisdag 9 februari 2010

Tailor Made

Fick hem ett paket idag med en skjorta som jag designade i julas på hemsidan TailorStore. Jag tyckte själv att den blev grymt snygg med lite högre kinakrage och röda knappar till blå/vit botten. Det blir invigning i morgon på jobbet. Gick förbi min lokala tygbutik på vägen hem för att hitta lite galontyg/fuskskinn till ett klädesprojekt jag håller på med. Tyvärr var det slut men det skulle komma in mer i morgon så jag får väl ta en tur dit då istället.










Efter att vi varit på projektarbeteshandledning på uni surrade vi lite tillsammans i gruppen och nu är det dags att börja skapa själva arbetet. Jag tycker grupparbeten är hur tråkigt somhelst och en värdelös examinationsform, men vad ska man göra? Dags att skrida till verket nu hursomhelst.

1 kommentar:

Anna sa...

Snygg skjorta, kul att designa själv! Håller med, varför alla dessa grupparbeten?! Kan man inte få slippa det i någon enda liten kurs? So far, all evidence to the contrary. Hoppas allt är bra, kram!