lördag 27 februari 2010

Seriously

Alltså seriously, vad är det med 3 och deras oförmåga att bibehålla kvalitén på sina mobila bredband? Varför måste man ha en PC för att uppdatera dem (jag har ju för faaasen en Mac) och varför måste man ens behöva uppdatera dem? Skärpning.

Idag tog jag en välförtjänst sovmorgon och firade damernas curlingguld men en kopp morgonkaffe. Jag har verkligen börjat uppskatta curlingens ädla konst. Var även en sväng på stan och handla lite godsaker inför kvällens aktiviteter samt en skjorta. Visar upp den här strax! Kvällen bjuder på fest i hawaiiansk anda, vad det innebär vet jag inte riktigt än, men det ger sig nog framåt kvällen. Jag har bara bunkrat med öl och rödvin, men det måste man väl kunna dricka på Hawaii också. Eller? Förfesten går av stapeln här hos mig och ett glatt polynesiskt gäng sluter upp för vidare festande på NH.

Inga kommentarer: