tisdag 2 februari 2010

Powder up

I morse hade jag seminarium okristligt tidigt, vilket gjorde att vi fick träffas ännu okristligt tidigare för att gå igenom vår presentation. Att man får gå till skolan gör inte saken bättre. Vad sysslar plogbilsförarna med?
Efter seminariet gick jag och klippte mig, nu ser jag ut som Idol-Erik efter frisörens styling. Kul.
Ska styra till håret lite själv, sådär som man alltid måste göra så blir det nog bättre sedan. Köpte ett pulvervax som jag tyckte var hur coolt somhelst, det ser ut som mjöl som man ska strö över håret och ger sedan en matt, vaxig känsla. Lätt en ny favorit i badrumsskåpet.

Pulvervax från Osis+

Kvällen bjuder på teamaktivitet på jobbet, jag har redan i förväg beställt en av Naked Juice Bars kriminellt goda smoothies, Coco Sunshine. Efter möte blir de middag med teamet, mer sånt åt folket.

Inga kommentarer: