måndag 15 februari 2010

Play it again Sam

Jag fortsätter på musiktemat genom att erbjuda er en exklusiv inlyssning på min Spotifyplaylist. Om jag ska vara ärlig använder jag inte Spotify så mycket, främst för att jag är en komplicerad person. Med detta menas att jag föredrar iTunes eftersom man där kan följa antalet spelningar av en speciell låt. Jag är nog lite statistiker at heart trots allt. Dessutom föredrar jag att köpa min musik via iTunes Music Store eftersom jag då kan tanka in det i min iPhone och ha med mig det på resan.

Jag kom just tillbaka från sömmerskan där jag lämnade in ett par jeans för lagning samt för påsömnad av lite galontyg på benen, ni vet ju att det är hetare än hett att ha skinnattiraljer på jeans i vår. Djurvän som jag är valde jag istället galon, som dessutom är mer slitstarkt än skinn!

Lunchdags.

Inga kommentarer: