lördag 20 februari 2010

Casting, fika och plugg

Vad tokmycket snö det är här i Linköping, det är knappt jag kan lämna min bostad. Trots detta trotsade jag och Ulf i morse snöovädret och pulsade i snön ned på stan. Vi var på casting för ett modelljobb för en östgötsk skokedja (glamouröst va..!?), fotografen uppmanade mig att söka till Mikas i Stockholm, han hade själv jobbat där och tyckte att jag har vad som krävs. Alltid roligt att höra.

Efter en snabbfika på Wayne's Coffee styrde jag hemåt och har nu precis avslutat en del av analysen i vårt projektarbete och mailat över den till mina gruppmedlemmar. Nu fortsätter studierna inför tentan på torsdag. Åh låt det vara nästa helg snart!

1 kommentar:

Louise sa...

Är fortfarande lite lite bitter över att jag glömde det här med skorna alltså.. tääänk vad många skooooor!! Ska vi söka till Mika's dear partner in crime? ;) Du med ditt androgyna drag och jag med litta medelhav? Mohaha!