fredag 22 januari 2010

Rihanna

Min fredagstradition trogen så såg jag på Skavlan i kväll också. Rihanna gjorde ett bejublat besök och visst är det kul att se "down to earth-intervjuer" med kändisarna. Sådana intervjuer kan få mig att helt ändra uppfattning om en artist eller annan kändis (jfr. John Mayer). I kvällens fall fick Rihanna mig att ändra uppfattning något, hon var störtskön och verkade väldigt vettig (om man bortser från att hon inte skakade tass med övriga gäster). Lägg därtill en ödmjukhet som är okänd för de flesta kändisar samt en urball frisyr och en bra liveröst så har man en tiopoängare. Go Rihanna.







Nu blir det Rihannamedley i iTunes innan läggdags.

1 kommentar:

Anna sa...

Toppen, ser jag fram emot =) Ja, visst är det en soft start på dagen att morgonsurfa lite!

Älskar för övrigt tillägget av Champagne Supernova i bannern, Oasis is the shit!