fredag 22 januari 2010

Oceaner av okunskap

Sweet! Nu är tentan avklarad, den var lite knepig men det ska nog ha gått vägen. Tentan gav verkligen upphov för kreativt lärande och vissa frågor kunde man snirkla sig ur genom att babbla på, men som min vise far brukar säga: "ett fast uppträdande kan dölja oceaner av okunskap". Efter tentan kalasade vi på semlor och sedan var jag en sväng nere på stan med Louise och fixade diverse ärenden. Vi var inne på KappAhl en sväng och undertecknad blev helt överförtjust över utbudet. Var har KappAhl varit hela mitt liv? Fanns hur mycket fint som helst, tur att lönen inte kommit än!

I kväll blir det tyvärr slappande, tyvärr eftersom efter en tenta vankas det alltid fest. Så även denna gång, men inte för mig. Jag har tenta i morgon igen så det blir till att hålla sig lugn idag. I morgon kväll smäller det dock, då blir det klackarna i taket och invigning av ny kavaj. Kan en lördag bli bättre?


Inga kommentarer: