tisdag 12 januari 2010

Jäktig morgon

Sov gott i natt. Så pass gott att det bli minst sagt stressigt i morse. Kaffet fick hoppas över och frukosten lämnade mycket övrigt att önska. Outfitvalet för första dagen tillbaka på jobbet var inte helt hundraprocentigt klart heller. Ålade mig i ett linne size zero inköpt i Lettland som jag obviously växt ur under julhelgen, gårdagens skjorta och ett par svarta jeans fick duga för min jobbliga återkomst. Arbetsbrist på ovannämnda ställe ledde till att jag fick sluta tidigare än beräknat.

Nu sitter jag och funderar på om det är värt att asa sig upp till universitetet för att gå på en, i linje med tidigare, fantastiskt värdelös föreläsning. Det lutar åt att mjukisbyxorna åker på, kaffekokaren på och flitlampan sätts på här hemma istället.


Notera det fårade och trötta ansiktet, that's what you get for staying up late watching Paradise Hotel

Inga kommentarer: