onsdag 6 januari 2010

Facts of life vol. II


BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla! Men jag använder aldrig MSN längre.
23. Hur många barn vill du ha: Två, en av varje kön.
24. Har du några husdjur: Nej, men en hundvalp får det bli om ett par år.
25. Vill du ändra ditt namn: Nej, jag gillar mina namn. Har dock funderat på att anväda mitt andranamn Knut som tilltalsnamn.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Den firades i Nice med middag på stan och dagen efter gick vi ut och festade loss.
27. Vilken tid vaknade du idag: klockan nio
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Var på väg hem från Markus i Lund
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra?: Jag borde ha pluggat mer under jullovet.
30. Senaste gången du träffade din pappa: Fem minuter sedan på nedervåningen
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Absolut ingenting!
32. Vad lyssnar du på just nu: The sound of silence
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Hade en Jens i min gymnasieklass bl.a.
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att mitt personalekonomiarbete aldrig blir klart
OM DIG:
37 Vad är ditt namn: Knut Christoffer Hæger
38. Stjärntecken: Vädur
39. Kille eller tjej: Kille
40. Gymnasie: Malmö Borgarskola
41. Högskola: Linköpings Universitet
42. Hårfärg: Ljusbrun
43. Långt eller kort: Varierar, just nu halvlångt. ^^
44. Längd: 1.91
45. Vad gillar du gällande dig själv:
46. Piercings: Nej
47. Tattoos: Jag vill gärna ha ett æ. någonstans på kroppen
48. Höger eller vänster: Höger

Inga kommentarer: