onsdag 6 januari 2010

Facts of life vol. I


Hittade dessa frågor på en blogg och tyckte det kunde vara kul för er att lära känna mig lite bättre :)


SENASTE:
1. Dryck: Margarita som pappa blandade
2. Telefonsamtalet: Min syster Emma.
3. SMS: Johan, undrade om margaritan smakade bra
4. Sång du lyssnade på: Sys Bjerre - Kegle
5. Gången du grät: Hmm, måste ha varit när jag såg någon film någongång i somras. Kommer ärligt inte riktigt ihåg.
HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Nej, en gång räcker för mig. Klickar det så klickar det, annars får det vara.
7. Har någon varit otrogen mot dig: Nja, otrogen och otrogen. Vi var väl inte riktigt tillsammans, men okej. Ja.
8. Ångrat något: Det är inte lönt att ångra en massa saker. Gjort är gjort. Jag lär mig hellre av misstagen än att ångra dem. 
9. Förlorat någon speciell person: Ja, både min morfar och min farmor har gått bort. Samt vår älskade hund Spencer. 
10. Varit deprimerad: Det är väl alla lite till mans. Hade en tuff tid i våras men det gick snart över.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ja, försök åka tunnelbana i Sydkoreas huvudstad Seoul två timmar om dagen, somnade varenda gång.
ÅR 2009 HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Ja massor av nya människor, framförallt under tiden på EDHEC i Nice samt kompisars nya flick-och pojkvänner.
16. Fått ditt hjärta krossat: Nope, not this year!
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ja det har hänt ett par gånger, mina vänner är så roliga!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Oj, vilken fråga. Kan inte säga någon på rak arm.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Jag har alltid vetat vilka mina äkta vänner är. Det har dock seglat upp några bubblare under året, några som jag upptäckt är närmare mig än vad jag tidigare trott.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Sånt är väl livet alltid?
21. Pussat någon: Jajamensan.

Inga kommentarer: