måndag 7 december 2009

Why does it always rain on me..?

..is it because I live in Linköping? Probably. Här är det grymt tråkigt väder, när Norrland får snö och Skåne sol får Östergötland regn. Är någon förvånad?

Jag ska snart masa mig upp till skolan för att ha monsterföreläsning (5h) i internationell affärsrätt. Jag har redan läst en liknande kurs när jag pluggade vid EDHEC Nice så den här kursen känns inte så farlig. Inte för att jag och Anna var så aktiva på de fruktansvärt tråkiga lektionerna nere i Frankrike, men klarade av kursen - det gjorde vi.
Efter skolan ska jag lämna tillbaka filmen vi hyrde igår - L.A. Gigolo. Den kändes mest som en fransk kärleksfilm än en Hollywood dito, mycket naket och avspänt. Filmen var helt ok, men ingen som platsar på min personliga topp fem. När filmen är avlämnad ska jag till sybehörsbutiken för att köpa knappar, den var nämligen stängd i lördags så nu jäklar får de se till att ha öppet.

Ha en trevlig dag, hoppas ni slipper regnet!

Inga kommentarer: