lördag 19 december 2009

Hemresedags

Igår spenderade jag en lugn fredagkvaäll framför På Spåret och sedan blev det en tidig sänggång. Fick det hemska beskedet att det kostar 6000 kr att reparera min älskade MacBook så det gjorde mig inte direkt på festhumör..

Idag ska jag paka ihop mina tillhörigheter och städa undan lite här hemma innan jag ska ta tåget ned till Malmö vid 18-tiden. Jag hoppas verkligen att SJ inte saboterar mitt julfirande med försenade eller inställda tåg! Det är lustigt att SJ aldrig förutspår att det kan tänkas komma snö i december utan att det alltid kommer som en fullständig överraskning för dem. Att statliga verk inte riktigt har pejl på läget borde väl åtminstone inte komma som en överraskning för er..?



1 kommentar:

Tobias sa...

Fan vad nice :) kikar in din då och då också :D