torsdag 10 december 2009

Ensam är svag

Blev övertalad att gå på festen ikväll. Jag kände det på mig, jag har ingen karaktär. Var precis nere på Systemet och införskaffades kvällens gåvor. Tre flaskor mousserande vin, det får räcka eftersom jag inte hänger med födelsedagsbarnen dagligen direkt.. Hemmabryggt vin (jag vet, coolt va!) blir det på förfesten men jag köpte också två stycken burkar öl. Ekologiskt öl från Falcon, man får ju hänga med i ekotrenden, inte sant?

Nu blir det middag och fixande innan jag ska glida ned på fest. So long.

Btw: jag vann dagens julkalenderutlottning på jobbet. The Body Shop's Black Velvet Abricot body lotion. Det märks att männen är underrepresenterade på kontoret. Julklapparna är minst sagt könsvinklade. Jag är dock alltid glad att få vinna vad det än är!

1 kommentar:

Tobias sa...

Den är inte från Topman, från Emilio på MQ =) hehe

Allt bra?