onsdag 9 december 2009

December 9th

Den nionde dagen i december  har börjat väldigt lugnt. Gjorde en stadig frukost med havregrynsgröt, blåbärssoppa och kaffe och bänkade mig framför nyhetsmorgon. Har precis suttit och läst igenom alla mina gamla blogginlägg från Korea och Frankrike. Boy, I miss it!! 

Dagen ser väl inte enormt rolig ut, det blir pluggande i form av läsande av transporträtt och sedan blir det lite kalkyleringsplugg. Har inte tenta i dessa kurser förrän den 22a januari så jag är inte så väldigt stressad över dem än. Jag ska även försöka hinna sy min andra t-shirtsdesign idag också måste få utlopp för min kreativitet, egendesign ger mersmak. I kväll ska jag på middag hos Emilia, det är ju tradition på onsdagar att en av oss i gänget bjuder övriga på middag.

Ha en bra dag

Inga kommentarer: