fredag 11 december 2009

Apple Store

Var nere på Apple Store här i Lonköping precis och de försäkrade mig om att problemet säkerligen skulle gå på försäkringen. Så imorgon ska jag dit och lämna in min ögonsten för reparation, reparationstiden är dock tre veckor så tills dess är jag tillbaka på stenåldern med min gamla trotjänare Dell. Dell och jag har iof genomlevt tre år tillsammans tidigare och det var han som var min bäste vän under tiden i Korea så vi ska nog kunna ta oss igenom denna julen också! Ni får dock nöja er med bilder uppladdade från mobilen och/eller nätet. Inbyggd iSight-kamera finns inte på denna dator..

Sitter och lyssnar på julmusik nu och försöker glömma bort min miserabla tillvaro. I kväll är det Idolfinal och även om jag inte kunde bry mig mindre om vem som vinner så ska det ses i goda vänners lag. Förhoppningsvis kan jag svänga förbi Ica Matbiten och köpa mig lite godis också - comfort food.

Inga kommentarer: