fredag 20 november 2009

Fredagkväll på östgötaslätten




Då jag inte tillhör den snabbt växande skara som tycker om filmerna i Twilightserien stannar jag således hemma denna fredagkväll. Vampyrer och varulvar som flyger och tjejer som blir kära i desamma kan andra roa sig med. Istället tittar jag på Idol och förbluffas över hur "dåliga" vissa av deltagarna är, jag håller dock hårda tummar för Kristianstadsonen Calle, han har vad som krävs!
Nu är det paus"underhållning" i form av Cirkus Möller, detta kan vara det sämsta nöjessverige producerat på flera flera år (och då är Robinson på TV3 inräknat). Inte ett enda skämt är roligt och Måns Möller själv står bara och flinar som ett fån. Jag då? Jag stänger av tv:n.

Efter att en av deltagarna i Idol har fått lämna programmet visas min favoritserie Flash forward, jag undrar vilken twist de har hittat på i kvällens episod. Can't wait.


Inga kommentarer: