torsdag 6 augusti 2009

Vackert väder och sol i sinne

Idag är det strålande sol och idiotvarmt i Linkan, något som gör att det är idiotvarmt i kvadrat i min lägenhet. Jag har gjort klart min PowerPoint-presentation tills ikväll och därför ska jag nu ut och lägga mig i solen på gräsmattan vid Stadsbiblioteket och skriva ned lite vad jag ska säga på redovisningen och traggla lite ryska verb och glosor. Ska bli underbart att få vara ute i solen igen, senast jag solade var i Nice för två månader sedan, vilken enormt tråkig sommar (vädermässigt) det har varit :(

Först ska jag till Espresso House och inhandla en välförtjänt caffè latte, sedan bär det av mot solbrännans nya höjder!

2 kommentarer:

Anna sa...

Hm, lite magstarkt att anmärka på att jag har tagit en vecka på mig att ändra min ålder i bloggen när dina "aventures nicoises" tog slut för över två månader sedan ;-p

Anonym sa...

Läste något om mikroekonomi och tänkte bara höra mig för lite... Är den kursen förjävlig? :P