måndag 3 augusti 2009

3/8-2009

Dags att arbeta ytterligare en dag ute i Skänninge. Nu sitter jag och myser med en kopp kaffe och tittar på Nyhetsmorgon. Om en dryg halvtimme ska jag kila ned på parkeringen härintill där Dennis hämtar mig för halvtimmesresan söderut mot Skänninge. Efter jobbet idag blir det hur stressigt som helst, ska ned till bilverkstaden och lämna in bilen (ber för att de är tillbaka från semestern), jag ska även hinna till Statdsbiblioteket för att låna en bok innan jag har ryskseminarium klockan 18:00.

Kvällen kommer ägnas åt finlir av mitt ryskarbete som skall skickas in senast på onsdag samt till att göra PowerPointen jag ska använda mig av på torsdag. Jag kommer vara sååå lycklig när torsdagen är över!

Dags att fixa till sitt morgonjag så man ser lite representabel ut på arbetet!

Inga kommentarer: