tisdag 2 juni 2009

Fyra kvar..

Ja, då var finansieringen och handelsrätten avklarade. Jag tror att jag undkom med blotta förskräckelsen och klarade dem båda. Men finansieringen var svårare än vad jag förväntat mig måste jag säga, det är ju själve den, när man kan något bra ska de alltid krångla till det ÄNNU mer för att man inte ska kunna få bra betyg. Nåja.. Handelsrätten gick bra, den var det inga krusiduller med så det var bara att tuta och köra.

Imorgon är det dags för den fruktade koncernredovisningstentan men även för strategin. Vet inte alls om jag har koll på dessa ämnena eller inte. När jag läser slidesen och casen känns allting så självklart och de modeller, matriser och begrepp som vi gått igenom sitter i huvudet på mig så det må helt enkelt bära eller brista! Ska väl ändå sätta mig nu och repetera lite, det känns ju inte så bra att inte plugga "ända in i kaklet"!

Inga kommentarer: