fredag 5 juni 2009

Embarkment

Nu sitter jag på Aéroport Nice Côte d'Azur (jag ÄLSKAR att kunna surfa överallt!) och väntar på att få gå ombord på mitt plan som ska bära mig hem till kalla Norden. Rykten säger att det är svinkallt i Sverige, 12 grader har jag hört. INTE OK! Se till att fixa det innan jag kommer, ni har dryga fyra timmar på er.. 

Idag har varit en slö dag men lite strandhäng med Emilia och Markus innan städning och packning genomfördes. Jag kom på en lysande idé, Emilia var vänlig nog att följa med mig till flygplatsen och kunde då stå en bit bort med min fullproppade bag fylld med 17 par skor ekvivalent till 13 kilo. Då såg inte check-in-mannen den och jag lurade systemet! Ibland är jag så otroligt tacksam och förvånad över min listighet =P Övervikten decimerades till blotta 4 kg och check-in-mannen sa ingenting om det. Home safe med andra ord!

Nu måste jag stänga datorn och spara på batteri, tänkte se Transformers-filmen på planet nämligen!

Ses i Sverige!

Inga kommentarer: