måndag 25 maj 2009

Koncernredovisning

Det går inte, jag kan inte, jag vill inte!! International Accounting är fruktansvärt tråkigt, jag kan inte fokusera en sekund. Jag stirrar ned på papprena om koncernredovisningsprinciper (svenskan längsta ord?) och är totalt nollställd. Det är inte svårt, det är bara så ofattbart tråkigt och så löjligt mycket text på Power Point-slidesen jag pluggar på. Ge mig lite uppgifter eller ngt, jag behöver ha något att göra för att hålla mig vaken. 

I morse var jag på skolan 07:30 för att sitta och plugga innan vår lektion. Jag skulle även skriva ut de sista dokumenten från intranätet för att ha dem att plugga på. Nej, då bestämmer sig EDHECs server för att ta en paus och hela nätverket låg nere. Det blev inga dokument. I morgon ska jag göra ett nytt försök i arla morgonstund. Jag kan inte fokusera när jag sitter här hemma, finns så mkt annat roligt att göra. 

Nu, tillbaka till koncernredovisningen..

Inga kommentarer: