fredag 22 maj 2009

Filmfestivalen i Cannes

Idag var jag, Anna, Markus och Filip i Cannes på kändisspaning - det gick dåligt! Vi såg inte en enda och undertecknad blev tillslut lite led på att stå och glo vid ett kravallstaket i hopp om att ngn känd person kommer förbi. Istället gick vi och spanade in lite coola uteställen och lite båtar.
Nu föll det sig så att Markus ringde till ett av de ställena och undrade om det fanns nååååågon somhelst möjlighet att komma in. Efter lite luskande skrev personen i andra änden upp honom + mig på listan. Det som är skojigt är att Kylie Minogue har privatspelning där ikväll och Bob Sinclair DJ:ar hela kvällen. Att stället sedan ligger längst ute i Cannes fashionabla hamn nere på stranden gör inte saken mindre trevlig! Ryktet säger även att det är hit alla kändisar drar sig efter den lilla intimfesten på Le Bâoli som Dolce & Gabbana håller i ikväll. Det finns alltså goda chanser för kändispoäng! Jag får åtminstone se Kylie och Bob, inte helt illa pinkat. Jag tycker dock att det gick lite oroväckande lätt så vi får väl se vad som händer när vi väl står där i dörren i kostym och uppger våra namn. Ett "Välkommen grabbar" vore på sin plats, men jag vill flagga för att ett "Vem f-n är ni, stick snorvalpar!" är högst lika sannolikt. Den som lever får se, uppdatering imorgon! 

Wish us luck!

1 kommentar:

Makkan sa...

Haha, detta väntar jag på med spänning!!!