torsdag 30 april 2009

Valborg, halsont och vackert väder

Idag är det Valborgsmässoafton tillika Konungens födelsedag (hurra hurra). I Frankrike firas inte Valborg något särskilt så vi ska styra upp något svenskt istället. Jag har dock legat sömnlös större delen av natten och ömsom frusit ömsom varit för varm och har haft världens halsont. Har fortfarande ont i halsen och ska snart hem (är på skolan nu) och dricka varmt te!

Sitter nu som sagt på skolan och snikar på deras Internet med min dator. laddar ned lite programuppdateringar och sådant så att jag inte slösar för mkt på mitt eget Internetabonnemang :) Visade sig att jag behövde uppdatera hela 9 program, det är ju bra att få det gjort. 

Dagen i övrigt blir strandfylld, det vill säga att jag ska ligga på stranden och pressa så snart jag tagit mig hem och gjort en tidig lunch.

Glad Valborg!


Inga kommentarer: