tisdag 7 april 2009

Födelsedag

Idag fyller jag åååår! :)

Började dock klockan 08 med en föreläsning av tråkigare snitt och nu har vi håltimme i två timmar till innan vi ska tillbaka till skolan och ha lektion. Ruuskigt segt! 
Ikväll blir det dock till att äta ute på stan i trevligt sällskap, möjligen blir det utgång till på köpet, vem vet!?

Det verkar inte som att det blir Korsika trots allt det ska tydligen bli dåligt väder och jag är lite orolig för min ekonomi dessutom så jag gör allt för att spara in på alla utgifter. Om det inte blir något jobb i sommar alls är jag fetkörd så det blir inga resor alls nu. Nice får duga! Förhoppningsvis kan jag köpa mig en flygbiljett härifrån i juni, annars blir det till att bli bofast på Rivieran.

Nästa vecka kommer hela svenskligan ned hit och det ska bli riktigt kul att guida runt folket i stan. Veckan därpå kommer mor och far, inte helt fel det heller :) 

Inga kommentarer: