fredag 6 mars 2009

"Kyckling pa fredag vad var det jag sa, jag vill ha fredag idag"

Efter att jag och Emma har sjungit hela Kronfagelsangen om att man vill ata kyckling pa fredagar sa ska jag nu ta helg. Eller atminstone sa innebar helgen att jag inte behover vara pa EDHEC. Plugg blir det anda.

Borjade 8 i morse, okristligt tidigt men ratt sa skont anda. Solen skiner sa det blir kanske en promenad hemat alternativt en power walk pa promenaden. Sedan har vi haft en 3h forelasning om Ryssland med en riktigt trakig forelasare. Amnet ar dock intressant, visste ni till exempel att Putin fick avbryta sin semester i Biarritz ar 2000 for att aka och traffa Jeltsin som utsag honom till sin eftertradare. Tank vad man lar sig pa Frankrikes basta business school!

I helgen blir det inte sushi som planerat, men val en forkovring i schlagerns varld genom Andra Chansen i Norrkoping. Nastan hemmaplan, ska bli kul att se glada ostgotar pa TV igen. Pa sondag ar det pluggdag hemma hos Emma. JAg ska aven forsoka slinka ned pa stranden och sola lite under helgen. Alltid skont :)

NU: Billiga mataffaren ED for inhandling av frukt, agg och nagot gott till kvallen.

Annyeong haseyo! (saknar Korea!!)

Inga kommentarer: