måndag 2 mars 2009

Javla skitland

Seriost; javla skitland. Jag tanker inte linda in det i bomull. Jag tycker inte om Frankrike darmed bastza. Jag ar ledsen att hela Frankrike far ta smallen for vad ett Internetforetag gor mot mig. Idag kom en faktura pa 612,48 euros for mitt Internet som jag nyttjade under 5 dagar. Jag vet inte om jag ska skratta eller grata. Jag valde det sistnamnda; i varje fall nastan. jag vet inte vart jag ska vanda mig eller hur jag ska gora for att losa det har. Jag star handfallen. Nu maste jag utova en David moter Goliat-kampanj innan den 9e mars nar pengarna dras automatiskt fran Emilias franska bankkonto. Jag ar nastintill beredd att betala de 7000 kronorna for att fa problemet att forsvinna. Gor jag det ar jag helt plotsligt svinfattig och da blir det inte fler utgangar i Cannes eller resor till kompisar i nantes. Darn it, har jag rad att flyga hem?

1 kommentar:

Jana sa...

Oj, har den italienska maffian flyttat till franska rivieran? Leta upp en juridiklärare på skolan och be om hjälp, det går säkert att lösa utan att betala en mindre förmögenhet! Lycka till och många kramar från Jana