torsdag 5 mars 2009

Jag ar grym! VI ar grymma!

Vi ar grymma ska jag val saga, vart avtalsrattsarbete ar sviinbra! Det ska lamnas in i dag klockan 16 och fransmannen har inte ens borjat, tss. Vart ar kanonbra tycker vi i alla fall.

Det har regnat flera dagar i rad nu, dodstrakigt. Men det ar iaf 15 grader och vadret ska tydligen bli battre till helgen. Egentligen ar det ratt skont att det regnar for att da ar man mer motiverad att sitta inomhus och plugga. Tentorna ar ju pa gang. Vi har dock markt att det inte verkar som om vi har nagon tenta i var ledarskapskurs. Hurra for det.

Jag skickade in ett brev till Internetforetaget Orange igar om att jag bestrider min astronomiska faktura for Internetanvandandet under 5 dagar. Vi far se vad som hander, to be continued.

Nu ska jag ga och ha en trakig forelasning om hur man analyserar data fran marknadsundersokningar med Danone-mannen jag skrivit om.

Det ar faktiskt snart helg igen, pa lordag ryktas det om sushikvall i Le Château (svensklagenheten) det ar ju inte helt tokigt. Dessutom ar det ju Andra Chansen i Melodifestivalen, streamad fran SVT:s hemsida, leve nyteknologin och svenska staten!

A+! ( forklaring tycks vara pa sin plats: pa aterseende, vi synes; ses senare..)

Inga kommentarer: