onsdag 18 mars 2009

Ego boost!

Yep, datakunskapstentan gick bra, BRA, B-R-A! Det finns en stor chans for hogsta betyg faktiskt. Jag klarade alla uppgifterna galant och jag var forste man ut ur tentasalen, det ni! Frankrike och fransman - AT GRUS! Jag var till och med inne och pillade lite i programeringstexter pa eget bevag, allt for att lyckas byta namn pa en kolumn i Access, det fixade jag tillslut :) Nog med att klappa mig sjalv pa axeln nu...

Nu ska jag kila hemat och plugga till mina tva sista tentor som gar av stapeln imorgon, ha ha ja ja. Men sedan ar det over och det ryktas om en kanonbra tentafest imorgon kvall. I can't wait, jag kanner mig mer vard det nu an nagonsin! Innan dessa forstroelser sa ar det dock dags att lyssna pa ljudklipp pa nagon hemsida vid namn STATONLINE for att lyckas lara sig att tolka statistiska test och analyser diverse krangliga variabler tills imorgon. Det ar val bara att ta tjuren vid hornen...

Inga kommentarer: