fredag 19 december 2008

Terminalsnervositet

Nu sitter jag oroar mig för mina transfers på Tokyo Narita Airport och London Heathrow. Jag anländer på en terminal och lämnar från en annan. Japanerna är som vanligt väldigt tydliga men britterna - not so much! Dessutom måste jag hämta min väska i London och gå ut och checka in igen på en annan terminal, vilket innebär att jag måste åka tåg mellan terminalerna och sånt..seeegt!! Jag bokade nämligen biljetten mellan London och Köpenhamn separat för det var billigare, så det gör att jag inte kan bli incheckad hela vägen..

Provpackade dessutom precis..halleluja..ILLA! Var tvungen att ösa i lite kläder i en bag och sprinta till posten innan de stängde och skicka ytterligare 11 kilo, haha. Så går det när man börjar sin utlandstermin med 16 kilos övervikt och sedan shoppar ovanpå det..aj aj aj! Men nu verkar det som att det ska gå vägen åtminstone, såg till min stora lycka att jag får ha 23 kg på min långflygning, hurra!

Nu ska jag och Julle iväg till Taco Taco i Itaewon och käka vår favorit mexikanska mat..det är en gudagåva!

Inga kommentarer: