fredag 21 november 2008

007 퀀텀 오브 솔러스

007 - Quantum of Solace.

Kom just hem från bion, har varit och sett nya Bondrullen med finnarna minus Satu.
Den var väl helt OK, inte det bästa jag sett men inte det sämsta heller.

Idag har jag och Julius flängt runt i Myeong-dong mest hela dagen. Uppdragen var att köpa en jacka till mig och att reparera Julius' klockarmband. Båda utfördes med bravur och jag har nu äntligen en jacka (tack vare min underbara mor) som håller den koreanska vinterkylan ute.

Efter bion gick vi till vårt "filipino place" och drack lite öl och snacka lite strunt, debatterade lite om USA faktiskt. Finnarna (utom Julius) hatar USA trots att de aldrig varit där, ngt som retar upp oss andra haha. Men det var en intressant diskussion, vi börjar bli så djupa här haha.

Nu ska jag krypa till kojs, vad morgonen har att erbjuda får morgondagen förtälja!
God natt!

Inga kommentarer: