måndag 20 oktober 2008

Take Home Exam

Se så fin min blogg har blivit, omväxling förnöjer!

I morse fick jag mitt mid-term exam i IR-kursen. Ska behandla ett antal världspolitiska incidenter utifrån ett realistperspektiv, kontrastera och jämföra med liberalistiska åsikter. Kul :)
Har redan skrivit 7 sidor och max är 10 sidor tills på fredag så jag är home safe!
Tog en lunchpaus med finnarna och en donut från Dunkin' Donuts innan jag fortsatte i rasande tempo.

Slutade just för dagen, ska äta middag med Julius idag, de andra har exam imorgon så de ville plugga istället. Jag och Julius har samma smak vad gäller restauranger så det blir garanterat något gott :) Ikväll ska jag se de nya episoderna av Desperate Housewives innan jag lägge mig tidigt för att vara fit for fight imorgon bitti.

Det är redan den 20 oktober, snart har jag varit här i två månader (!) tiden flyger verkligen iväg! Men roligt är det :)

Dags att rusa

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoi! Snygg blogg nu...men jag vill ha mer bilder. minst en bild per inlägg.
Hur är livet? Har inte hittat ett bra vykort än..men det kommer. Puss och kram Karolina