torsdag 2 oktober 2008

Sista dagen - Hemresa

Sista dagen var lugn, strosade omkring lite i Osaka och lunchade innan vi begav oss till passagerarterminalen för att gå ombord på den gudsförgätna färjan igen. Samma visa, öl och chips var medicinen för att övervinna tristessen. Under natten var det mer än kraftig sjögång, jag som låg högst upp i en dubbelsäng var på väg över kanten flera gånger. Riktigt obehagligt och jag låg och planerade vad jag skulle ta på mig och med mig om vi var tvungna att överge fartyget. Sov inte mycket mellan 04 och 08 kan jag säga :S Inte kul!

Framme i Busan vid 10-tiden i morse. Satu, Tommi och Tuomas var trötta så jag och Laura vandrade själva runt i Busan och överraskades av den trevliga atmosfären i shoppingdistriktet. En tröja blev det till undertecknad innan snabbtåget tog oss tillbaka till Seoul.

Riktigt härligt att vara hemma efter en underbar resa. Dags att börja planera vår Kinaresa snart :)

Inga kommentarer: