lördag 11 oktober 2008

"Ohh vilken härlig dag!"

Har en grymt bra dag idag! Det har varit en solstrålande höstdag hela dagen (eller tja fortfarande 18 grader men betydligt kyligare än tidigare) och jag var uppe tidigt för att gå till skolan. Japp, på en lördag! Vi hade en lektion för att ta igen en (av professorn) missad lektion. Lektionen var grymt intressant och spädde på min lycka. Sen gick jag och Satu en förmiddagspromenad och inhandlade nya kuddar. Kudden i mitt dormitoy är nog varken en licensierad eller legitimerad sådan, skulle tippa på att betonggris eller cementblock ligger närmare dennes profession. Nu har jag iaf en kudde som heter duga, till det facila prost av 40 kronor :)

Jag och Julius satt sedan och pluggade hel dagen och fick massor med grejer gjorda och förstådda! Sen har jag peppat på rummet, lyssnat på musik och piffat till mig för ikväll ska vi ut på galej! Hurra, ska bli hur skoj som helst!
Dags att gå ner och möta upp gänget nu.

Ha en trevlig helg (ni har ju mer helg kvar än vad jag har!)

Inga kommentarer: