söndag 21 september 2008

Uneventful day

Igår var dagen ganska händelselös men mysg. Vi hade riktigt mysväder med ihärdigt regn oh sommarvärme. Jag, Tommioch Satu tog en liten promenad i Hoegi-dong och tog en långfika på Dunkin' Donuts innan vi mötte upp med Julius och Eero för att käka lite middag. Vi gick till ett traditionellt koreanskt ställe där man själv tillreder maten. Riktigt gott kött fick vi denna gång.
Efteråt gick vi till vår kaffeautomat vid vårt dormitory och köpte kaffe (150 won, 92 öre). Eftersom alla var ganska trötta efter fredagen gick vi alla "hem" var för sig. Jag tittade på lite nya avsnitt av Gossip Girl innan jag gick och la mig vid elva tiden.

I morse var jag uppe tidigt och pluggade och nu håller jag på att tvätta två maskiner. Vi har inga riktiga planer för dagen utan vi får se vad vi hittar på.

1 kommentar:

Louise sa...

Det är inte så att Dunkin Donut blivit lite av ett stammis-ställe Chris? ;) Det är ju också sanslöst gott med de runda rackarna. Utången i helgen lät ju bra.. gav du blue steel i varje bild? vore konstigt om inte liksom! haha.. nu ska jag o tjejerna käka bakis-pizza o kura ihop oss i soffan sen för lite söndagsfilm. Börjar bli höst, men här i Köpenhamn är den än så länge ljummen o skön. När ska vi skypa?!!! Kys og knus Lojsan