söndag 31 augusti 2008

Söndag

Kom just hem från lite 7-Eleven-häng med mina vänner. Vadim, Carlos, Tuji och jag gick ner till 7-Eleven som ligger precis nedanför vårt dorm för att ta en öl/cola och lite chips. Efter en stund kom tre koreaner och slog sig ned bredvid oss. Vi snackade typ 4 timmar med dem om allt möjligt. Riktigt trevligt! Vi utväxlade nummer så nu ska vi nog träffa dem igen i helgen!
Koreanerna trodde jag var amerikan för att jag hade så sådan accent och pratade så bra engelska, YEZ! Till och med Tuji från Fiji (som har engelska som modersmål) samt en amerikansk tjej (Krystal) trodde jag var amerikan. Det känns bra haha, då behärskar man iaf engelskan OK :)

Nu är det läggdags, ska gå upp tidigt för att gå till Migrationverket imorgon och få mitt uppehållstillstånd, man känner sig som en flykting hehe.

Anyeong gwaeshamnida! (godnatt!)

Inga kommentarer: